poniedziałek, 25 kwietnia 2016

YouTube ♥

Hejka! W tym poście chciałabym trochę więcej napisać o moich planach, co do YouTube'a.
Więc zacznę od tego, że blog miał być dopełnieniem mojego kanału, ale szybciej niż do kręcenia filmików, zabrałam się do pisania postów. Myślę, że wyszło mi to na dobre, bo nabrałam wprawy przy montażu, zakupiłam odpowiedni sprzęt i odpowiednio przygotowałam się do tego, by nareszcie zacząć prowadzić mój kanał, który już istnieje od dłuższego czasu (https://www.youtube.com/channel/UCeiedrbDvk7XaYBhc68DBSg). Filmiki, które będę tam dodawała będą oczywiście o modzie, urodzie, ciuchach i moim życiu (tak, jak to jest dotychczas na blogu). Myślę, że będzie ciekawie... Oczywiście, tak jak napisałam w pierwszym moim poście na blogu - najbardziej myślę o systematyczności w tym, co robię. Tak też będzie na moim kanale. Filmiki będą pojawiały się regularnie.
YouTube to nie jest jakiś mój wymysł, kolejny pomysł na szybko, czy coś w tym stylu...Od dawna marzę o tym, żeby zacząć nagrywać. Zawsze bałam się krytyki i przede wszystkim tego, jak zareaguje moje najbliższe otoczenie - przyjaciele, znajomi, ludzie ze szkoły. Teraz wiem, że życie ma się tylko jedno i warto spełniać własne marzenia, nie patrząc na innych. To właśnie dzięki prowadzeniu bloga wreszcie przełamałam się do nagrywania. Przechodząc do rzeczy - pierwszy filmik niebawem pojawi się na moim kanale, ale nie oznacza, to, że zapomnę o blogu. Będę prowadziła go nadal i postaram się robić to jeszcze lepiej - żeby to, co piszę zainteresowało większe grono ludzi. To już wszystko, co chciałam Wam przekazać. Na dole wstawiam zdjęcia sprzętu - lampy, statywu, modelu aparatu i obiektywu. Dziękuję za uwagę!



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny post, na pewno tu jeszcze zajrzę!:)
    zapraszam do mnie http://olivienn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Już wchodzę na Twojego bloga. Pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. świetne zdjęcia i design bloga :)

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteś jedną z tych ambitnych, wiedzących czego chcą, dziewczyn. Mam nadzieję, że odniesiesz sukces, zarówno w blogowej, jak i youtubowej karierze. Nie zaniedbaj bloga, bo jest świetny!
    Pozdrawiam ♥
    https://oliiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale mnie teraz zmotywowałaś! <3

      Usuń

Copyright © 2014 powderpink27 , Blogger