sobota, 16 kwietnia 2016

What's on my iPhone?

Hejka! Wiem, że to bardziej tag na YouTube, ale postanowiłam zrobić taki post i krótko opisać to, co jest na moim telefonie, ale też polecić kilka aplikacji. Mój telefon to iPhone 4s (tak wiem, że dla niektórych to już przeżytek, ale mi nadal świetnie służy). Zdecydowałam się na biały kolor tego modelu i nie żałuję. Mniej widać rysy, niż na czarnym iPhone (miałam czarny, więc mam porównanie). Przez wiele lat byłam fanką samsungów, ale gdy tylko dostałam w ręce iPhone'a, to zmieniłam swoje upodobania i stałam się miłośniczką ''jabłuszek''. Mimo tego, że jest to już dosyć stary model, a na rynku dostępny jest 6s, to mogę stwierdzić, iż nie zamieniłabym swojego telefonu na żaden innej marki. Jest świetny. Nie zacina się, wszystkie aplikacje działają bardzo dobrze, ma dobry aparat i można na nim słuchać muzyki w całkiem dobrej jakości. Naprawdę polecam telefony firmy Apple, gdyż od dawna ich używam i wiele osób, które znam także są z nich zadowolone. Teraz, gdy już rozpisałam się na temat telefonów, przejdę do tego, co jest na moim, jakich aplikacji najczęściej używam oraz do czego one służą i co polecam do pobrania. Więc jeśli chodzi o aplikacje, których używam codziennie, to zdecydowanie mogę tutaj wymienić Facebook'a, Messenger'a, Snapchat'a i Instagram'a. Pewnie większość z Was też używa tych aplikacji bardzo często. Natomiast aplikacjami, których używam znacznie rzadziej, a które są według mnie godne polecenia, są aplikacje takie jak: YouTube (to raczej każdy wie do czego służy), Vinted (ta aplikacja pomaga nam sprzedać ciuchy, naprawdę można sobie zarobić), PicsArt (służy do przerabiania zdjęć, ma bardzo ładne filtry), Player (można obejrzeć swój ulubiony serial w każdej chwili), H&M (tutaj można pooglądać lub zamówić fajne ciuchy, zobaczyć nowe kolekcje). Big Day Lite (ta aplikacja odlicza nam dni do danego wydarzenia, mi odlicza do wakacji - pozostało 69 dni:)) i ostatnią już aplikacją jest Endomondo (aplikacja do biegania, naprawdę fajna i wygodna). To już wszystko z aplikacji, które chciałam Wam polecić. Na dole wkleję zdjęcia mojego telefonu i podam Snapchat'a oraz Instagram'a (na ostatnich zdjęciach). Miłego wieczoru! :*






8 komentarzy:

  1. iPhone 4s wcale nie jest przeżytkiem! Jeśli świetnie służy to super! Nie rozumiem mody na iPhony w hierarchii 'kto ma większego ajfona tym jest fajniejszy' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% racji, ale niektórzy niestety uważają, że jak iPhone, to tylko ten najnowszy, bo ''szpan'', a 4s w 2016r. to już totalna ''wiocha''. Też nie rozumiem tej mody i chyba już nie zrozumiem :D

      Usuń
  2. Mój stary gracik, mimo że nie dorównuje temu, też się spisuje już 4 latka ;D
    Pozdrawiam.
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze! Również pozdrawiam :D

      Usuń
  3. bardzo chcialabym miec iphone'a :) Moze kiedys sie uda :) zapraszam - https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda, kochana! Zbieraj i szukaj na olx, zawsze taniej. Ja swój właśnie tak kupiłam.

      Usuń
  4. Ten telefon jest świetny marzę o 6s plus ♡
    Pozdrawiam cieplutko ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6s plus jest po prostu idealny <3 Pozdrawiam również, kochana! :* <3

      Usuń

Copyright © 2014 powderpink27 , Blogger