czwartek, 14 kwietnia 2016

Pierwszy post!!!

Hej! Mam na imię Nina. Interesuję się językiem rosyjskim, fotografowaniem, muzyką i modą. Mam 14 lat. Blog pozwala mi połączyć kilka pasji w jedną. Już dawno chciałam założyć własnego bloga, gdzie będę mogła pisać, co tylko mi się spodoba i zamieszczać własne fotografie. Nazwę powderpink27 ''stworzyłam'' już dawno. Jest to prosta nazwa, ale bardzo mi się podoba i myślę, że ma coś w sobie. Powder pink to oczywiście kolor - pudrowy róż, który zdecydowanie jest moim ulubieńcem. 27 na końcu nazwy to nic specjalnego, żadna ważna data, ani szczęśliwa liczba...po prostu 27 najbardziej tam pasowało!:) I tu skończę moje wywody na temat nazwy bloga, a przejdę do tego, co będę na nim zamieszczać. Jak już wyżej wspomniałam, interesuję się modą i fotografowaniem. Co za tym idzie - będę zamieszczać tu różne stylówki i połączenia przeze mnie stworzone. Oczywiście nie będę ograniczać się tylko do wstawiania tu postów o ciuchach. Na moim blogu będzie można poczytać o dobrych kosmetykach, książkach, muzyce czy też robieniu paznokci hybrydowych/żelowych/akrylowych. Reasumując - będzie to blog raczej dla dziewczyn...chociaż może i jakiś chłopak się tutaj odnajdzie:) Szczególną uwagę będę zwracała na systematyczność w dodawaniu postów. Postaram się zadbać o każdy szczegół bloga. Chociaż na chwilę obecną nie cechuje się on zbyt oryginalnym wyglądem, to zapewniam, że z upływem czasu blog będzie po prostu rozkwitał!:) To tyle, nie chcę, żeby pierwszy post zniechęcał swoją długością, więc postarałam się jak najbardziej streścić najważniejsze informacje. Chętnie poczytam Wasze blogi, jeśli wkleicie mi linki w komentarzach, a jeśli chcielibyście się czegoś o mnie dowiedzieć lub się poznać - jestem bardzo otwarta na nowe znajomości, to piszcie! Miłej reszty dnia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 powderpink27 , Blogger