niedziela, 17 kwietnia 2016

OPENBOX: The Body Shop

Hej! W dzisiejszym poście pokażę Wam, co znajduje się w pudełku z The Body Shop'u. Zacznę od tego, że jest to świąteczna edycja - tak wiem mam małe opóźnienie! Kiedy dostałam na święta właśnie ten zestaw, to moją uwagę przykuło efektowne opakowanie. Jego kolorystyka jest w 100% świąteczna, a samo pudełko pokrywa wyłącznie czerwony kolor. Opakowanie obwiązane było czerwoną wstążką, co robiło naprawdę super wrażenie. Produkty znajdujące się w tym zestawie, to: żel do kąpieli, balsam do ciała, krem do rąk, mgiełka oraz masełko do ust. Wszystko w tym pudełku pachnie truskawką. Kilka z tych rzeczy już zdążyłam przetestować, więc nie jest to taki typowy ''openbox''. Produktami, których już używałam są mgiełka i masełko do ust. Mogę więc stwierdzić, że mgiełka ma bardzo ładny, słodki i dziewczęcy zapach. Produkt ma również świetną trwałość. Gdy popsikałam się nią rano, to jeszcze wieczorem czułam jej zapach, który utrzymał się na ciuchach do momentu prania. Masełko do ust jest równie dobre. Fajnie nawilża usta i dodaje lekkiego blasku. Podobnie jak mgiełka, ma bardzo ładny zapach. Jak na razie jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków. Mam nadzieję, że reszta będzie równie świetna. Na dole wstawiam zdjęcia wszystkich produktów, które znalazły się w pudełku z The Body Shop. Miłego dnia! :)







10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy, jestem ogromnie ciekawa jak pachnie ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam. Oczywiście, że zajrzę :)

      Usuń
  3. Często myślę, aby zakupić jakieś masełko z TBS ale jakoś nigdy nie mogę zdecydować się na konkretny zapach. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie. http://blondynkapiszeiwidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto kupić! Również pozdrawiam i oczywiście zajrzę :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba nam się Twój blog. Jest bardzo interesujący. Gorąco zachęcamy do odwiedzenia naszego blogu i zostawienia po sobie jakiegoś śladu http://obliczadziecintwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i oczywiście zajrzę! :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis,kosmetyki świetne ale urzekło mnie to w jaki sposób piszesz posty, są najlepsze i takie profesjonalne ♡
    Zapraszam do mnie http://jessby89.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 powderpink27 , Blogger