wtorek, 19 kwietnia 2016

Najlepsze kosmetyki z Rossmanna!

Hejka! Dzisiejszy post jest z myślą o tych kobietkach, które planują zaszaleć na promocjach w Rossmannie. Ja już od dawna wyczekuję na te -49%. Planuję kupić dobry podkład, zestaw do kontrowania twarzy, cienie do brwi, puder i myślę, że na tym nie skończę. Na szczęście od jutra już będę mogła poszaleć z zakupami, nie martwiąc się o zbyt duży wydatek.
W tym poście pokażę Wam kilka kosmetyków dostępnych w Rossmannie, które moim zdaniem są warte kupienia i które bardzo dobrze mi się sprawdziły. Oczywiście zaznaczam, że podkłady, które wymienię sprawdziły się na mojej cerze, a jak wiadomo - każdy ma inną. Dobra, przechodząc do konkretów - najpierw pokażę Wam podkłady, które z pewnością mogę zaliczyć do tych najlepszych.
1. Rimmel Match Perfection, ja mam go w odcieniu 010 light porcelain. Ten podkład jest bardzo trwały, wyrównuje koloryt skóry, jest bardzo lekki - nie tworzy efektu maski, ładnie pachnie. Jedynym minusem tego produktu jest to, że bardzo odznacza się na suchych skórkach i je podkreśla. Ja kupiłam go za ok. 35 zł.

2. Rimmel Stay Matte. Mam ten pokład w odcieniu 100 ivory. Produkt oceniam na bardzo dobry. Ma super krycie, Dużym minusem niestety jest to, że bardzo łatwo można przesadzić z ilością tego produktu i zrobić sobie na twarzy maskę. Ten podkład kupiłam za ok. 20 zł.

3. Maybelline AffiniMat. Mój odcień, to 16 vanilla rose. Podkład dość długo utrzymuje się na twarzy. Daje matowe wykończenie. Nie podkreśla skórek. Minusem jest to, że trzeba go często przypudrowywać, bo jest dość tłusty. Kupiłam go za ok. 15 zł.
____________________________________


Teraz przejdę do pudrów.

1. Rimmel Stay Matte. Ja mam go w kolorze 001 transparent. Jest to dobrze wszystkim znany puder.  Z tego, co dziewczęta piszą w internecie, to można wywnioskować, iż ten produkt cechuje się bardzo dobrą trwałością i kryciem. Ja z pewnością mogę to potwierdzić. Puder kosztuje ok. 20 zł. Moim zdaniem to bardzo fajna cena, jak na tak dobry kosmetyk. 
2. Manhattan, soft mat loose powder. Mój kolor to 2 beige. Jest to sypki puder. Ma bardzo ładne wykończenie, jest trwały, delikatny i matowi skórę. Opakowanie jest bardzo funkcjonalne i małe - idealne do torebki. Kosztuje ok. 30 zł. Starcza naprawdę na bardzo długo.
______________________________________
Produkty do ust.
1. Pomadka Maybelline colorsensational, numerek 547. Jest to szminka w mocnym, czerwonym kolorze. Ja kupiłam ją na specjalne okazje, bo jest za mocna na codzienne jej używanie. Jest bardzo trwała, ma mocną pigmentację i naprawdę trudną ją zetrzeć. Kosztowała ok. 20 zł.
2. Matowy błyszczyk Lovely extra lasting, nr 1. Jest to produkt o prześlicznym kolorze. Łatwo się go nakłada, po chwili daje matowy efekt. Długo utrzymuje się na ustach. Nie wysusza. Zapłaciłam za ten produkt ok. 15 zł.
_________________________________
Róż.


1. Astor Skin Match Blush. Jest to róż o bardzo ładnym, dziewczęcym i delikatnym kolorze. Naprawdę trzeba się namęczyć, by przesadzić z jego ilością. Jest trwały, ma bardzo ładne świecące drobinki. Ma fajne, małe opakowanie, do którego dołączony jest funkcjonalny pędzelek i lusterko. Koszt to ok. 30 zł.
___________________________________
Dziękuję za przeczytanie i życzę jak najwięcej zdobyczy na tych promocjach! 

2 komentarze:

  1. Ten podkład AFFINIMAT genialny ,róż taki cieplutki kolorek i sama bym się na niego skusiła ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, róż też naprawdę warty uwagi :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 powderpink27 , Blogger