czwartek, 28 kwietnia 2016

Moja pielęgnacja włosów

Hej! W tym poście chciałabym opisać, jak pielęgnuję moje włosy. Zacznę od tego, że bardzo zależy mi na dobrym wyglądzie włosów i poświęcam dużo czasu na ich pielęgnacje. Jestem jasną blondynką, a moje włosy są dość cienkie, więc staram się dobierać delikatne produkty, które nie przeciążają włosów i jeszcze bardziej ich nie przetłuszczają. Myję głowę codziennie, ze względu na mocno przetłuszczające się włosy. Nie używam suszarki, prostownicy, lokówki...
Przejdę do pokazania produktów, których używam do włosów. Postaram się krótko opisać ich zastosowanie i skuteczność.
____________________________________________
Szampony

1. Srebrny szampon, Silver Shampoo. Kupiłam go w Rossmannie, kosztował ok. 13 zł. Jest dla blondynek i sprawia, że włosy nie mają żółtego koloru, Szampon jest świetny. Zawsze miałam problem z żółtym odcieniem włosów, ale od czasu, gdy kupiłam ten szampon żółty odcień zniknął. Minusem tego produktu jest to, że wysusza włosy i lepiej nałożyć po nim odżywkę.

2. Szampon Farmona, Jantar. Kupiłam go w Biedronce, za ok. 10 zł. Produkt jest przeznaczony do zniszczonych włosów. Rzeczywiście po dłuższym stosowaniu poprawia ich kondycje.

3. Suchy szampon Batiste. Kupiłam go w Rossmannie za ok. 15 zł. Jest to znany szampon, który w internecie cieszy się bardzo dobrymi opiniami. Ja potwierdzam jego skuteczność. Szampon jest naprawdę bardzo fajny i przede wszystkim wygodny. 
________________________________
Odżywki i maski

1. Odżywka Dove. Kupiłam ją w Rossmannie. Kosztowała ok. 15zł. Jest to produkt do włosów puszących się. Uważam, że jest naprawdę świetny. Włosy po jego zastosowaniu są miękkie, nie puszą się i mają śliczny połysk. 

2. Maska do włosów Kallos Keratin. Zapłaciłam za ten produkt 10 zł. Jest to bardzo dobrze znana maska. Dużo osób twierdzi, że właśnie ta jest najlepsza z całej kolekcji masek Kallos'a. Ja nie mam porównania, bo to moja pierwsza maska do włosów. I tej marki i w ogóle. Po miesiącu jej stosowania mogę stwierdzić, że jest ona świetna. Nigdy nie spotkałam się z tak dobrym produktem do włosów. Moje włosy po jego zastosowaniu są miękkie, lśniące i pachnące. Zdecydowanie polecam tę maskę. 

3. Maska Perfect Me. Kupiłam ją w Biedronce, za ok. 5 zł. Starcza na 3 razy. Bardzo ładnie wygładza włosy. Daje śliczny zapach. 
_________________________________
Wcierka i olejek

1. Wcierka Farmona, Jantar. Kupiłam ją w Biedronce, za ok. 20 zł. Jest to bardzo dobrze wszystkim znana wcierka na porost włosów i baby hair. Ja aplikuję ją za pomocą strzykawki. Jestem w trakcie 3 tygodniowej kuracji, więc nie mam jeszcze zdania o tej wcierce. Jak zauważę fajne efekty, to zrobię o tym produkcie osobny post.

2. Olejek arganowy. Kupiłam go w Rossmannie, za ok. 5 zł. Poleciła mi go fryzjerka na rozdwojone końcówki. Świetnie się sprawdza. Włosy nie rozdwajają mi się. Stosuję go tylko na końcówki.
__________________________________
Szczotki Tangle Teezer
Kupiłam je za ok. 40 zł za sztukę. Są bardzo dobre i pewnie wszystkim znane. Dobrze rozczesują włosy. Niestety po czasie te igiełki się wyginają. Ja swojego Tangle Teezer'a mam już 2 lata i naprawdę mogę polecić te szczotki. 

12 komentarzy:

  1. Też używam tangle teezer;)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam tangel tazzera i odżywki z Kalosa. Super post ;)

    http://blondbme.blogspot.com/
    Buziaki :* /Inia

    OdpowiedzUsuń
  3. Maski z kalosa są po prostu genialne, uwielbiam tez suche szampony batiste bo pięknie pachną :)
    Zapaszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. OOo bardzo dbasz o swoje włosy! Ja po prostu używam szamponu i odżywki Pantiene i mi to wystarcza hahaha :D

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak. No to super, że znalazłaś swoje dobre produkty...ja nadal szukam:) Już wchodzę na Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post i wygląd bloga :)
    będę wpadać częściej.

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i na pewno zajrzę! :)

      Usuń
  7. Uwielbiam te maski z kallosa <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 powderpink27 , Blogger