piątek, 15 kwietnia 2016

Hybrydy z zestawem Semilac

Hej! Dzisiaj post o...paznokciach hybrydowych robionych zestawem Semilac! Hybrydy to zdecydowanie najlepsza opcja dla dziewczyn, które chcą mieć piękne paznokcie bez większego wysiłku. Postaram się najprościej Wam wyjaśnić, jak zrobić ładne i efektowne paznokcie hybrydowe. Ja posługuję się zestawem firmy Semilac. Lakiery tej marki oceniam na dobre, lecz wiele moich koleżanek skarży się na ich trwałość. Ja również nie jestem w 100% procentach zadowolona z trwałości moich hybryd, ale jakoś szczególnie na nie nie narzekam. Teraz przejdę do krótkiej instrukcji robienia paznokci hybrydowych:
1) Na początku przygotowujemy nasze paznokcie do nałożenia pierwszej warstwy - bazy, czyli piłujemy je, obcinamy skórki itp.,
2) Później należy przejechać po paznokciach blokiem polerskim, co dla niektórych jest dość nieprzyjemne. Ja natomiast nie odczuwam żadnego dyskomfortu podczas tego procesu,
3) Gdy już nasze paznokcie są odpowiednio przygotowane do robienia hybryd, przemywamy je cleanerem - odtłuszczaczem, by usunąć zanieczyszczenia i pyłek po piłowaniu,
4) Teraz nasze paznokcie są przygotowane do nałożenia bazy, którą później musimy utwardzić pod lampą. Czas utwardzania zależy od rodzaju naszej lampy,
5) Po utwardzeniu nakładamy pierwszą warstwę lakieru hybrydowego i również utwardzamy go pod lampą,
6) Kiedy pierwsza warstwa jest już utwardzona, malujemy kolejną i utwardzamy,
7) Teraz nasze paznokcie pokrywa ładny kolor, bez żadnych prześwitów. Ostatnim krokiem jest nałożenie topu, który ma za zadanie ładnie wykończyć cały proces hybryd i dodać im blasku, top również utwardzamy pod lampą,
8) I już prawie po wszystkim! Zostało tylko przemycie paznokci cleanerem, żeby zmyć lepką warstwę topu.

To wszystko! Proste?
Oczywiście jeśli chcemy, to możemy pobawić się hybrydami robiąc np. efekt syrenki czy też ombre. W dzisiejszym poście opisałam najprostszą formę robienia paznokci hybrydowych, taką bez urozmaiceń. Lecz...na pewno to nie koniec o hybrydach! W najbliższym czasie możecie się spodziewać kolejnych postów z instrukcją robienia efektownych paznokci.










*Zdjęcia były robione przeze mnie*

3 komentarze:

  1. Mi podoba się jeszcze folia transferowa, też ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nie słyszałam o tym efekcie. Sprawdziłam teraz i rzeczywiście fajny! :)

      Usuń
  2. Mi podoba się jeszcze folia transferowa, też ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 powderpink27 , Blogger